Deklaracja dostępności
- Norbert Garecki
- Odsłony: 534
Deklaracja dostępności Strona Internetowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona Internetowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju..
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Strona używa grafik aby przedstawić tekst.
- Na stronie nie istnieją mechanizmy pozwalające na pominięcie bloków.
- Treści spod kursora nie spełniają wszystkich trzech głównych wymagań.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ksenia Kaczor-Orłowska.
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 41 3776039
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju
- Adres: ul. 1 Maja 10
28-131 Solec-Zdrój - E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 41 3776039
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzą dwa wejścia. Pierwsze wejście główne od ulicy 1 Maja. Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Drugie wejście to winda zlokalizowana od strony parkingu. Windą można się dostać na wszystkie piętra budynku.
Schody i korytarze spełniają normy szerokości. Schody posiadają spocznik.
Przy budynku znajduje się 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Biuro obsługi interesanta zlokalizowane na parterze budynku zostało wyposażone w pętle indukcyjną przenośną.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.