Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu- Zdroju
ogłasza nabór na stanowisko opiekuna w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu- Zdroju
Przewidywane rozpoczęcie pracy na stanowisku: 08.04.2021r.
Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum podstawowe oraz posiadanie dyplomu ukończenia kursu lub szkoły na jednym z kierunków:
- pielęgniarka dyplomowana,
- opiekunka domowa,
- opiekunka środowiskowa,
- opiekun medyczny,
- opiekun osoby starszej,
- obywatelstwo polskie (lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a w przypadku braku obywatelstwa polskiego - posiadanie znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, w szczególności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, sumienność i obowiązkowość;
- odpowiedzialność;
- umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania kontaktu, empatia, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole);
- wysoka kultura osobista,
- doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi,
- prawo jazdy oraz własny środek transportu.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- czynności higieniczno-pielęgnacyjne,
- czynności gospodarcze,
- czynności opiekuńcze,
- czynności aktywizujące społecznie,
- przygotowywanie podopiecznemu posiłków z dostosowaniem diety do stanu jego zdrowia,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi i pozostałymi pracownikami GOPS w Solcu- Zdroju
- inne zadania zlecone przez Kierownika.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- oświadczenia:
- a) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- b) o braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestępstwo popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
Dokumenty dodatkowe- kserokopie:
- świadectwa pracy;
- zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach;
- inne dokumenty potwierdzające przydatność do pracy na danym stanowisku.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć na biurze obsługi interesanta w budynku Urzędu Gminy / GOPS w Solcu- Zdroju bądź wysłać pocztą (z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na opiekuna”) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Solcu- Zdroju, ul. 1- go Maja 10, 28-131 Solec- Zdrój .
- Termin przyjmowania ofert upływa dnia 07.04 o godzinie 12:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów, zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 3776039 wew. 27
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie GOPS.